Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Felhasználók!
    Örömmel tájékoztatjuk Önöket arról, hogy megújult az Igénybevevői Nyilvántartás. 
    Az új változat minden módosítása azt a célt szolgálja, hogy kényelmesebb, könnyebb legyen a rendszer napi használata. Egyúttal hangsúlyozzuk, hogy az eredeti, meglévő funkciók változatlanok maradtak, kizárólag néhány kisebb újítás, könnyítés került beépítésre. Az új változat során kértük és figyelembe is vettük a felhasználók javaslatait, amelyeket ezúton is köszönünk!
    Nagyon röviden a legfontosabb változásokról:
    • új háttérszínek alkalmazása, a tartalmilag összetartozó adatokat egységes háttérszín is segíti megkülönböztetni, 
    •  kereső funkció kialakítása az Igénybevételi Naplóban: az igénybevevő nevére, TAJ azonosítójára lehet keresni és a találat mellett lehetséges a napi jelentés rögzítése,
    •  A mentést követően az Igénybevételi napló és az Önellenőrzési napló is letölthető mind Excel, mind PDFformátumban.
    A változásokról szóló részletes tájékoztatást is a Rendszer események között találja, ezen felül új felhasználói kézikönyv és oktató videó is készült.
    Bízunk abban, hogy az új design rövid időn belül igazolja a hozzá fűzött elvárásainkat, és érezhetően komfortosabbá és könnyebbé teszi a napi munkavégzést! 
    NRSZH, Szociális Főosztály

pp1pp/oldal
Rendszer események
  • A 2014. november hónap igénybevételeinek módosítására rendelkezésre álló önellenőrzési határidő 2014. december 15-ig tart. Kérjük, hogy az önellenőrzést ezen időszakig szíveskedjenek elvégezni. 
    Köszönettel,
    NRSZH, Szociális Főosztály
pp1pp/oldal

Segítség

A call center telefonszáma:
+36-1-462-6670

Önellenőrzési határidő

A tárgyhó igénybevételeinek módosítására rendelkezésre álló önellenőrzési határidő a tárgyhót követő hó 15.-ig tart. Kérjük, hogy az önellenőrzést ezen határidőig szíveskedjenek elvégezni.

Köszönettel,
NRSZH, Szociális Főosztály

E-képviselő meghatalmazása és a meghatalmazás visszavonása

Az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, napi jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.

A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi formanyomtatványon, – Ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt – jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.
Az e-képviselő meghatalmazásához új e-képviselő esetében szükséges az Ügyfélkapu Regisztrációs Nyugta csatolása is.

Az e-képviselői meghatalmazások rögzítését az NRSZH végzi a rendszerben.

A fenntartó az e-képviselői meghatalmazást postai úton küldi meg a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal (NRSZH) alábbi címre:
1406 Budapest, Pf.: 4.

A fenntartó köteles az NRSZH-nak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy megbízása megszűnt.
E-képviselői meghatalmazás visszavonását a fenntartó az alábbi formanyomtatványon teheti meg: E-képviselő megszüntetés 2013, amelyet úgyszintén az NRSZH postai címére kell megküldeni.

Ha az e-képviselői meghatalmazással kapcsolatos kérdése van, akkor hívja a telefonos ügyfélszolgálatot.

Felhasználói kézikönyv

Felhasználói kézikönyv letöltése
(Word Dokumentum 7,7 MB)

Felhasználói kézikönyv letöltése
(PDF Dokumentum 4,1 MB)