Oldal betöltése...

Hírek
  • Tisztelt Felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Igénybevevői nyilvántartás (KENYSZI) regisztrációval, belépéssel jogosultságkezeléssel kapcsolatos feladatok két ütemben a központi szociális szakrendszerek jogosultságkezelését biztosító központi IDM rendszerbe kerülnek beépítésre.
    Az átállás két ütemben kerül megvalósításra az alábbiak szerint:
    1. ütem. (2023. június 1.-étől került bevezetésre)
        - az új felhasználók regisztrációja/hozzáférési igénye, azok jóváhagyása már az IDM-ben történik,
       - valamennyi KENYSZI felhasználó belépése a KENYSZI-ben történik, az Ügyfélkapu azonosítást követően.
    II. ütem. (a későbbiekben kerül bevezetésre)
        - valamennyi KENYSZI felhasználó regisztrációja/hozzáférési igénye, azok jóváhagyása, valamint valamennyi KENYSZI felhasználó belépése is (az Ügyfélkapu azonosítást követően) kizárólag az IDM-en keresztül történik.

    Fontos! A regisztrációval, belépéssel, jogosultságkezeléssel kapcsolatos változások a KENYSZI általános működését (pl. igénybevételek jelentése, egyéb jelentési feladatok) nem érintik.
    Az I. ütemhez kapcsolódóan az alábbi felhasználó leírások segítik a feladatokat, kérjük, hogy tanulmányozzák át, mert lépésről – lépésre képernyőképek vezetik végig a felhasználókat.
    1. KENYSZI jogosultság igényléssel kapcsolatos regisztrációs/hozzáférési feladatokról új felhasználók részére
    2. Külön felhasználó leírás készült a 2023.05.31. előtt regisztrált KENYSZI felhasználók számára az IDM regisztrációra vonatkozó feladataikról („átlinkelés”)
    Az IDM rendszer egyes funkcióinak használatával összefüggő technikai kérdésekben az alábbi

    Az alábbi elérhetőségeken tudnak segítséget kérni:
    IDM Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6680
    +36-1-462-6620
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00
    Péntek: 8.00 – 12.00

    KENYSZI Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    Hétfő-csütörtök: 8.00 – 12.00, 13.00 – 14.00
    Péntek: 8.00 – 12.00

    E-mailben:
    idm@allamkincstar.gov.hu
    kenyszi@allamkincstar.gov.hu
  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársakat keres szociális nyilvántartási referens munkakörbe. A nyilvános pályázati felhívások az alábbi linkekre kattintva érhetők el:
    szociális nyilvántartási ref_határozott_566_honlap.docx (live.com)
    szociális nyilvántartási referens_567_határozatlan_honlap.docx (live.com)

    Jelentkezési határidő: 2022. augusztus 25.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár

  • Tisztelt Érdeklődők!

    A Magyar Államkincstár Szociális Ellátások Főosztálya munkatársat keres, a nyilvános pályázati felhívás az alábbi linken érhető el:

    https://kozigallas.gov.hu/pages/jobviewer.aspx?ID=ifbj1zlbf8

    jelentkezési határidő: 2022. április 20.

    Szociális Ellátások Főosztálya
    Magyar Államkincstár

  • Nagyon boldog születésnapot!!!
  • Kedves Zoli!

    Boldog születésnapot kívánunk!

    Karolina, Ica, Juli, András, Csaba, Gerda, Eszter, Anita, Edit, Kata, Bence, Kata
pp1pp/oldal
Rendszer események
  • Kedves Kolléga!

    Ha ezt látod, akkor a KENYSZI tesztfelületére kerültél. Itt csak gyakorolni lehet, és az új fejlesztési elemeket tesztelni.
    Valós adatokat a tevadmin.nrszh.hu oldalon kell rögzíteni.

    Úgy hallottam, hogy ma egyeseket megtréfált a beléptető rendszer, és ezen a felületen találták magukat. Kérem, hogy az ilyen eseteket azonnal jelentsétek ügyfélszolgálatunknak, illetve a kenyszi@allamkincstar.gov.hu e-mail címen.

    Tisztelettel:
    Soós Zoltán
pp1pp/oldal
  • SEGÍTSÉGKÉRÉS

    Telefonos ügyfélszolgálat:
    +36-1-462-6670
    H. – CS.: 8.00 – 16.30
    P.:           8.00 – 14.00
    E-mail: kenyszi@allamkincstar.gov.hu

  • Szociális Diagnózis

    Tisztelt Felhasználók!

    A Szociális Diagnózis felülethez történő belépéshez a szociális diagnózist végző esetmenedzsereknek regisztrálniuk szükséges az IDM-ben. A regisztrációhoz készített útmutató ide kattintva érhető el.
    A szociális diagnózist készítő esetmenedzserek számára tartott online oktatás regisztrációra vonatkozó anyaga ide kattintva érhető el.
    Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a regisztrációs időszak 2023.09.21. - 2023.10.05.-ig tart. A Szociális Diagnózis felület használatához készített felhasználói kézikönyv a regisztrációs időszakot követően lesz elérhető.


  • Önellenőrzési határidő

    Az önellenőrzési időszak a tárgyhót követő hónap 15-én 24.00. óráig tart.

    Az igénybevételek időszakos jelentésének módosítására (pótlására) egyszeri alkalommal van lehetőség önellenőrzési időszakon belül.

  • Tisztelt GYVR felhasználók!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy akik a GYVR-ben vagy a KENYSZI-ben e-képviselői jogosultsággal rendelkeznek, nekik további (második szintű) jóváhagyásokat, beállításokat is el kell  végezni a GYVR-ben és a KENYSZI-ben. Kérünk minden új felhasználót, hogy az e-képviselői jogosultságok megigénylése előtt olvassák el az oldalon található útmutatókat, vagy tekintsék meg a fenti videókat a hatékony munka elvégzése érdekében.

    Az erről szóló útmutatókat a rendszer indulását követően megküldtük, valamint a jelen felület jobb  oldalán is megtalálhatóak, illetve az alábbi linkeken továbbra is megtekinthetőek:

    GYVR E-képviselői feladatok: vezetői szerepkörök jóváhagyása
    GYVR regisztrációval összefüggő KENYSZI E-képviselői feladatok - https://www.youtube.com/watch?v=JrV_IREPreI

    Üdvözlettel:

    Magyar Államkincstár
  • Linkkitételi teszt:
  • E-képviselő kijelölése és a kijelölés visszavonása Ezt a tájékoztatót is módosítani kell ?

    A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi igénybevevői nyilvántartásról és az országos jelentési rendszerről szóló 415/2015. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Nyr.) 2. § (3) bekezdése szerint az Igénybevevői Nyilvántartásban való adatrögzítés, időszakos jelentés megtételéhez szükséges, hogy a fenntartó e-képviselőt jelöljön ki.
    Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

    Az e-képviselői kijelölések rögzítését a Magyar Államkincstár (a továbbiakban: Központ) végzi a rendszerben a fenntartó által megküldött dokumentumok alapján.

    A fenntartó az adatszolgáltatás teljesítésére az alábbi formanyomtatványon (E-képviselő kijelölése), ügyfélkapu belépési jogosultsággal rendelkező személyt jelöl ki (a továbbiakban: e-képviselő). Az egyéni vállalkozó fenntartó és a fenntartó szervezet képviselője saját magát is kijelölheti e-képviselőnek.

    Az Nyr. 2. § (5) bekezdése alapján a Központ ellenőrizheti az e-képviselő ügyfélkapunál megadott személyazonosító adatainak és a kijelölésben foglalt személyazonosító adatainak egyezőségét. Ha az adatok nem egyeznek meg, a Központ a kijelölést visszautasítja.

    Az Nyr. 2. § (4) bekezdése alapján a kijelölő okiratot a fenntartó elektronikus úton küldi meg a Központ részére a kenyszi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre, és köteles a Központnak bejelenteni, ha az e-képviselő nyilvántartásba vett adatai megváltoztak vagy a kijelölése megszűnt.

    Az e-képviselői kijelölés visszavonását a fenntartó az alábbi formanyomtatványon (E-képviselői kijelölés visszavonása) teheti meg, amelyet úgyszintén kenyszi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kell megküldeni.

    Amennyiben e-képviselői kijelöléssel kapcsolatos kérdése van, akkor a +36-1-462-6670 telefonszámon hívja a telefonos ügyfélszolgálatot, vagy írjon a kenyszi@allamkincstar.gov.hu e-mail címre.

  • Kiírtam a nyitó oldalra az első üzenetet. KK
  • Kiírtam a nyitó oldalra a második üzenetet.KK
  • TAJ ellenőrzés funkció

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (Word Dokumentum 1,9 MB)

    TAJ Ellenőrzés Felhasználói Leírás letöltése
    (PDF Dokumentum 1,3 MB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (Word Dokumentum 45,5 KB)

    TAJ ellenőrzés GYIK letöltése
    (PDF Dokumentum 236 KB)

  • rehab Felhasználói kézikönyv

    Felhasználói kézikönyv letöltése
    (Word Dokumentum 8,3 MB)

    Felhasználói kézikönyv - e-képviselő feladatai